Knas


Hej på er!


Hoppas att allt är bra med er och med mig är det bara fint. Står på gymmet och fick lite tid över att uppdatera. Min vecka är kaos. Men det funkar! Vädret är på topp och man ska inte klaga när jobben rullar in som på ett löpband. Bara njuta eller vad brukar man säga. Haha!


Skulle en sväng på Ikea när jag ändå är hemma. Men som vanligt höll inte min tidsplan. Vilket i sin tur blir den planeringen ribban också. Varför är jag sämst på att planera! Hatar det och även om jag försöker går det ändå aldrig. Haha! I-lands problem. JAG VET! Men ändå. Måste även få tid att redigera fredagens podd. Spela in nästa veckans och massa där till. Utöver det har jag andra saker inbokat. Lite mycket! Men det blir bra! 😃


Nu ska jag fokusera och börja sätta upp håret. Gick på löpbandet och bara körde. Haha! Förra veckan hann jag inte träna. Det gör jag inte denna heller. Men lik förbannat står jag här. Haha! Knas! Bloggar med en annan dag och slänger om bilder så fort jag får tid. Puss på er!