Tack

 


Det var ett bra tag sedan, jag skrev en längre rad här. Men tiden har bara inte funnits. Jag har heller inte vetat hur ofta eller hur hur jag ska skriva. Ibland känns detta lite bort kastat. Men jag vet att det finns faktiskt en hel del som kollar in ibland. Där av att jag vill lägga mer tid åt bloggen. ÄÄven om frnvaron blir lång. Vissa gånger.


Jag hade gärna lagt tid åt youtube också. Men jag är tyvärr bara en person. Idag måste podden gå före. Men med lite tur. Kanske den nu får vatten på sin kvarn och kan rulla på egen hand. Jag vill åtminstone tro det! Sen om detblir så eller ej. Det spelar ite så stor roll. Vi gör det för att vi tycker det är skoj. Det är det viktigaste för oss.


Till er som inte följer podden har jag skaffat en assistent. Jag tror och hoppas detta ska bli början på något bra. Inte bara för egen del. Utan för er också. Kanske med massa tur. Kan bloggen, Instagram, podden och även youtube få en snurr. Det gäller att lägga bit för bit. Jag är ingen strukturerad person. Där av att jag måste ha folk runt mig. För att göra detta möjligt.


Jag är tacksam för alla som faktiskt följer mig. Som tar sin tid. Ibland känner jag mig som en otacksam bitch som bara skiter i det. Men tro mig, jag försöker att få ett flow. Men ibland går det bara inte. Livet är inte alltidformbart. Men gör man sitt bästa. Brukar det åtminstone bli bra! Hur som helst, Vi hörs imorgon och  tack iaf! ❤️