Längtar!

Hej på er! 


Hoppas allt är bra med det och att ni mår bra. Jag mår bara fint. Har inte bloggat som ni kanske märkt. Men jag har varit sjuk. Tillräckligt sjuk för att inte orka träna, jobba mer än nödvändigt. Haha! Hänt massa sedan sist. Trots att jag varit sjuk. Men det är så livet är. Det rullar på ändå!


I veckan som var började jag må bättre. Fick tillbaka min röst och kunde gå på studenten. Samt springa på möte i stan och Kalmar. Kommer berätta mer exakt i podden. Jag har också kommit igång med träningen. Väldigt skönt!


Nu ska jag fokusera på gymmet. Möte upp en kompis igår. Åt gott och hade det väldigt trevligt! En ultimat söndag om ni frågar mig! Om 2 veckor ska jag ner till Göteborg. Men först ska jag klara av och överleva midsommar. Massa planer och kommer bli så skoj! 😍