Långt från perfekt

(null)



Hej på er!


Hoppas du mår bra och haft en bra dag. Jag har haft en helt okej dag. Fixat lite hemma och försökt komma ikapp med massa pappersarbeten. Ibland går inte mitt liv ihop riktigt. Haha! Varför finns det inte 28 timmar på ett dygn? 24 är på tok för lite. Haha!

(null)


Fick en idé att få upp kl 05:00 varje dag. Det kan vara bland det bästa och sämsta jag gjort. Bra att man Hanna med massa saker jag annars inte hinner. Dåligt, att jag mådde psykiskt dåligt innan kl 18. Haha! Men allt handlar hur man prioriterar!

(null)


Vädret har varit super. Massa sol och helt okej varmt. Saknar inte kylan en sekund. Haha! Skulle till banken idag. Men tydligen stänger dom kl 13:00. Ursäkta? Vad är det för arbetstider 10-13… Stor skillnad på då och nu. Eller är det på tok för omotiverad personer som jobbar där. Iaf enligt gubben jag mötte sist jag var där. Som vägrade ha en tjejs hjälp då hon tydligen hade gjort fel eller vad det var. Stackare…

(null)


Skulle behöva gå till gymmet. Men vet inte om jag hinner. Hade behövt lägga tiden på annat. Typ bli klar med dom sista sakerna jag måste bli klar med. Som sagt prioritera. Då blir allt tråkigt senare och senare är nu. Haha! Varför gör man så mot dig själv? Haha!

(null)


Fixat min mobil som jag berätta. Men kan inte använda några emoji. Vad är det då för mening att ha en mobil. Alla kommer tro att jag är sur på dom. Haha! Som sagt, en bra dag men långt från perfekt. Haha! 

(null)


Hade behövt gå på IKEA. Men jag pallar inte. Förut var det min favorit affär. Idag är jag så otaggad att det inte finns. Det ger mig mer eller mindre grov ångest. Att leta runt, hitta ut och inte tala om man glömt eller plockat fel vara… fy! Slänger upp lite bilder för någon dag sedan i Göteborg 😘 
(null)