Kontakt


Hej på er alla fina!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag bara fint och står på gymmet i daglig ordning. Lägger schema, bloggar och uppdaterar samtidigt jag går på bandet. Effektivisera kallas detta. Märks när tiden inte finns och allt ändå ska skötas runt om. Men det är det som är härligt!


Ska senare under dagen gå på Ikea. Fika med en kompis och njuta av det fina vädret vi har här i Jönköping. Massa sol och snart kan man äntligen bära t-stort. Längtar massor! Ska försöka få tag på Emma. Kolla när vi ska podda. Hur ska jag hinna tänker nog både ni och jag. Haha! Fått prioritera bort sömnen. Men det lönar sig!


Nu ska jag fortsätta med mitt pass. Blir rumpa för hela slanten idag. Tycker dom passen går snabbast. Men då vet man dels att det är kul och att man får kontakt med alla muskler som finns i dom bakre regionerna. Ska fokusera här. Puss på er!