Vad tycker ni

Hej på er!


Hoppas ni mår bra och att ni har fått en trevlig Lill-lördag. Jag mår bara fint och sitter på banken och inväntar hjälpa med mitt mobila bank-id. Denna gången ska jag fixa detta till båda telefonerna. Glömde dock min dosa. Men ska försöka ta med den till Jönköping.

(null)

Efter detta ska jag på möte. Hade sovmorgon idag. Men prioriterade att få ordning på allt pappersarbete jag halkat efter med. Nu är jag jag äntligen i fas. För och nackdelar när idéer låter bättre än vad som egentligen är… haha!

(null)


Måste också ringa gymmet. Då deras autogiro inte drogs helgen pga mitt bank-id. Måste jag skynda mig att fixa detta. Annars får jag en påminnelse och ni som följer detta vet exakt vad jag menar. Nej men snälla. Ibland undrar jag vad för puckon jag måste ha att göras med? Inte för att låta som en allt för stor diva. Men kan folk bara sköta sitt fucking jobb? Efter fyllt i blanketten 388 gånger börjar jag undra vad som är fel. Nu vet jag inte vilket konto kortet dras från. As skoj! Haha!

(null)


Efter detta ska jag kolla genom lagret och kanske till gymmet. Jag har  börjat sätta upp lite hyllor hemma. Vad tycker ni? Jag har inte en aning vad jag ska ha på dom tomma hyllorna… har ni något bra tips? Slänger upp lite bilder på hur det ser ut i skrivande stund 😇 

(null)