Teknikförbannelsen

(null)


Hej på er!


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Jag mår bara fint. Men har haft fullt upp. Från att jag gick upp till jag kom hem. Solen har visat sitt bästa jag. Verkligen härligt att sommaren äntligen är påväg.


Tänkte svänga förbi gymmet lite senare och köra ett rump-pass. Tycker det går fort och man hinner sällan allt man önskar… Men jag antar att fler tänker likadant.


När jag kommer hem ska jag göra lite mat. Fixa inför imorgon och låta dagen bli som den blir. I fredags passerade hela mitt liv i rewy… Min telefon dog.

(null)


Som jag berättar tidigare, har vår familj teknikförbannelsen. Detta gäller allt med teknik att göra. Haha! Det är allt från diskmaskiner, frys, kyl, datorer, torktumlare, tvättmaskin, tv, mobiler… Ja allt! Det är helt sjukt! Sist misstänker jag att det var vår "proffsiga" rörmokare. Men eftersom ingen av dom ville ta något ansvar. Fick dom laga skiten. Som sagt proffs! Hade jag haft namnet på företaget hade dom jag inte tvekat en sekund att hänga ut dom! Vilket mina föräldrar vet och därför inte sagt vilket företag det är…


Lämnade in mobilen tidigare idag. Fick tillbaka den samma dag. Älskar bra och snabb service! Till skillnad från det vi brukar bemöta. Haha! Det som behövde göra var att byta ut skärmen och ta bort något som tillhörde mitt face-id. Tydligen gjorde den att min uppdateringen aldrig genomfördes.


Som sagt, teknikförbannelsen. Fick även hem mina vinterdäck av pappsen. Vi hade verkligen en hel dag. Oftast brukar jag ha detta med Mamma. Men var väldigt mysigt. Nu ska jag göra lite mat innan gymmet. Slänger upp lite bilder från idag.

(null)