A regular discussion!

Kom och tänka på när jag och syrran satt i tåget och kom in på mitt slitna hår och hur jag sedan tackade henne med en idiotförklaring, men hon vet att jag älskar henne lika mycket ändå trots alla mina idiot parodier på henne HAHAHA!!!

Jag- Alltså känn här, känner du hur slitet det är eller?

Syrran - Ja men du använder väl nåt skydd när du plattar håret va?

Jag- ööööh nej?

Syrran - Men det måste du eftersom man skadar håret när man plattar det ju!!!

Jag- Men du tror seriöst det är därför det är så slitet då eller.............?

Syrran - Ja!

Jag- Men nej det är för jag färgar det ju och om jag nu hade använt de där skyddet vad hade de hjälpt mig nu liksom?

Syrran - Ja det hade hjälp för då hade ditt hår inte vart lika slitet, fast då skulle ud behövt använda det innan du färgade håret iof ^^'

Jag- Okej men tack för din sugiga idé då! ^^

Sen slog hon mig HAHAHAHA!!! En vanlig diskussion mellan henne och mig ^^'