Guest posts - Skåne- Sveriges nyckel till Europa!

Naturen, modet och själklart de underbara personerna som bor i Skåne gör Sverige till ett självsäkert land att leva i. Något som de flesta svenskar inte förstått är betydelsen för Sverige att ha Skåne. Det är porten ut till Europa och något väldigt viktigt för Sverige. En av de underbara personer bor där är Oliver och hans söta kattunge :) Tänk att alltid få bo där och leva i ett underbart landskap, där närhet är ett nyckelord. Nära till utlandet och nära till allt det viktiga. Att inte Sveriges huvudstad ligger där är väldigt konstigt. Så har ni inget för er så åk dit och lev livet ;D Skåne är landskapet där historien började en gång i tiden. En historia som bevarats i mer än 100 år. Lugnet i Skåne går inte att jämföra med något annat, så koppla av och ta en sup








Ja som ni förstår så är det verklgien inte jag som är involverad angående skånskan....... eftersom jag är från Västergötland och inte från skåneland och har verkligen ingen anknytning mer än att mina kusiner bor i malmö och åker man längst med vägen så är det bönder överallt HAHAHA!!!! Oavsett om jag har gått Naturbruk så betyder det INTE att jag trivs där nere som tex. Det är på tok för många hamburgare för att jag ska kunna leva där och det värsta av allt så finns det snuskiga GRODOR!!!! seriöst så sjukt äckliga och att skånskan skulle vara potalen till Europa kan de bara drömma om eftersom ingen i hela Sverige hör vad de säger mer än danskarna och de fick ett eget land för de var minst lika mobbade HAHAHA!!! Men om de nu tror att de är nyckeln till Europa så kan vi väl låta dem tro det i sånna fall för vi andra vet att vi satte skåne längst ner av en vettig anledning ;D