Happiness 10/8

God morgon readers! ;) Anledningen till att jag vart seg med bloggningen är för att jag har haft i silverschanmpo, det nya champona jag köpte igår och inpackningen som tog för lång tid om ni frågar mig ^^' Men nu är det över i vilket fall och ska snart börja fixa mig ;D Igår hittade jag ÄNTLIGEN utbildningen som jag äntligen vill gå och antingen blri det att söka in till Växjö eller Kalmar ;D Har både släktingar i Kalmar och i Småland, iaf tror jag Växjö ligger i småland HAHAHAHA!!! Men tror det blir att plugga i Kalmar eftersom det gjorde Mommy med så jag går i hennes fotspår  och samt att det ligger nära mitt andra hem Öland<3 Typ uppvuxen där med eftersom Mommy är öläning vilket även resulterade till att vi åkte dit på alla lov och firade alla Jular så kanske är det meningen att jag ska återvända dit ;D Just de linjen jag ska gå är Cevilekonom de ni ;D
Aja nu ska jag fixa mig tjaaaaaaao! ;D