I change my mind!

Buhu imorgon ska jag upp kl 10:00............. Det suger väldigt hårt och egentligen hade det aldrig behövt ske om mitt CP-gymnasium inte hade fuckat upp det från första början!!! Borde bränna upp hela skiten men det räknas tyvärr som olagligt, så lika bra att lägga den idén åt sidan tyvärr HAHAHAHA!!! Så ett fett tack till Sötåsen att jag måste läsa upp Matte B och C, samt Engelska B och C längtan är helt obeskrivlig HAHAHAHA!!!

Fast iof det kunde vart värre och då skämtar jag inte!!! Innan vi gick ut så fick vi hälsa på en folkhögskola vid Axevalla och aldrig i hela mitt liv att jag skulle pluggat där, Never ever in my fuking life!!! Jag skojar inte när jag säger att det såg ut som ett rehabliteringshem för knarkare!!! Så fruktansvärt äckligt och det fick till och med se Naturbruks gymnasiumet Sötåsen att både låta och se fräscht ut, vilket jag trodde var omöjligt då iaf HAHAHAHA!!! Det värsta av allt var att folk trivdes där och det gjorde inte jaglånga vägar HAHAHA!!! Nej tack då går jag hellre här i Hjo<3 Både mer hygieisk och bra mycket finare lokaler där inne kan jag lova er!!! Titta nu blev jag redan mycket mer till att gå upp kl 10:00 så nu ska jag sova gonatt på er! ;D