Nothing else I can say

Då är man hemma efter en toppen kväll med Twinsenm Syrran och även Mikael :) Innan filmen skulle vi äta och då gick vi till pizzerian Alexandra och för er som inte vet så har den Pizzerian vart med i programet Kniven mot strupen HAHAHAHA!!! Jag ville inte in dit men Syrran fick oss dit iaf och det resulterade till att jag betalade en pizza för 100kr när den kostade 90kr -_-' Inte för för det gjorde mig nåt egentligen mest ha nåt att klaga över ;D Inte nog med att hon valde ett dåligt matställe fick vi även as dålig platser som hon med valde ut HAHAHA!!! Det slutade med att jag gick en sväng med Mikael och tog en glass MOHAHAHAHA!!! Så min dag vart räddad iaf. Men skulle jag ha magsjuka imorogn vet jag exakt vems fucking fel det är iaf!!!! och nu ska jag hoppa i säng hörs mer i morogn gonatt på er! ;D