Sweden needs to revise laws!

Nyligen hem kommen från Jenny och vart där ett bra tag om man säger så.............. Men alltid lika trevligt och ikväll tittade vi på en bra film för omväxlingens skull HAHAHAHA!!! Att bero på ingenting!!! Idag träffade jag på Albin och Jennifer när jag och Emma gått av bussen mötte vi dem och shit vilken tur!!! Jag hade fattat helt fel och trott att festen skulle vara på lördag, men i själva verket är den nu på fredag och så kan det gå om man har mycket bollar i luften och aldrig skriver ner allt som man ska hitta på. Som andra överduktiga människor gör **Host** Syrran HAHAHAHA!!! Men nu ska jag krypa till kojs för imorgon kl 11 ska jag ha min första körlektion och jag längtar inte alls för 5 öre.............. Hade man fått hade jag lätt betalat någon för att ta körkortet åt mig, men det får man inte tyvärr.......... Vilket jag tycker suger rätt hårt  och gör att Sverige borde se över dessa lagar de satt HAHAHA!!! Vi hörs mer imorgon gonatt på er! ;D