We need a change!

Nu är det såhär att jag kommer göra lite ändringar i bloggen av olika stjäl, det kommer inte på verka er speciellt mycket, mer än att det kommer bli bättre för både mig och er! ;D

1: Tis och Tors kommer nu bli mina officiella dagar då jag delar med mig av tankar!

2:
Ons kommer jag tipsa om bra ideér eller produkter som jag vill dela med mig av!

3:
Fre kommer jag avslöja lite smått om mig själv!

4:
Sön kommer jag Hissa & Dissa de som skett under veckan!

5:
kommer fixa mailbox här på bloggen så det blir enklare att kontakta mig,Vilket gör att ni inte behöver ta det via FB! (facebook)

Anledningen till att jag gör denna ändring är för att jag jag ska hinna med att både leva och blogga. eftersom det är rätt så stressigt nu och kommer bli mer nu när skolan sätter igång!!! Samt de andra hemliga projekten vid sidan om som ska med inom kort rullar på. Det var allt öfr mig nu blir det promenix hörs sen tjaaaaaaao! ;D