Dejta tankeläsare nice eller bajs?

Jag kom och tänka på en sak när jag stod och plattade håret och det var det här, hur scary hade det inte vart om man dejtar någon som är tankeläsare omedvetet? O_o* Han/hon skulle liksom höra allt du tänkte om honom/henne :S Iof tycker man bra om personen och tycker han/hon är snygg och sexig eller nåt annat kan det ju inte misstolkas, utom att avskräcka iväg människan möjligt vis är det ända jag skulle kunna se. Det är ju bra mycket värre om man tycker han/hon är as ful och man inte säger nåt liksom, samtidigt som han/hon får reda på det ändå vi tankarna :S Då är man nog rätt körd skulle jag tro HAHAHAHA!!! Ännu värre om personen frågar om han/hon ser bra ut och man svarar ja ^^' Alltså jag vet själv inte hur jag skulle göra i den situationen om jag ska vara rent ärligt. Men man skulle nog bli mer nervös om personen berättar att, Jo men du jag kan läsa dina tankar du vet ;D Jag hade nog bara tänkt jaha? och sen börjat få panik lite smått iaf HAHAHAHA!!! Så ett råd till er dejta aldrig medvetet en tankeläsare och inte omedvetet heller, eller jo gör det och så kan du berätta vad som hände ;D