Avslöjandet med varje ledtråd!

1 = Dessa behövs under prosseduren då projektet ska genomföras!

2 = Även Tea är en bra grej för att värma upp redskapet som ska användas!

3 = Jag är inte ensam om dién och hoppas givetvis på mer tur!

4 = Bra program som behövs under prosseduren!

5 = För att allt ska funka måste även kroppen vara i top trim!

6 = Viktiga papper kommer vi mailen!

7 = One Pice är aldrig fel och för mig är det fasion!

8 = För att lyckas behövs flera nycklar tills man kommer till rätt dörr!

9 = Bra att hålla förkylning långt från en!

10 = Även håret har en viktig del i detta!

11 = Fashion och utvikande kläder från det vanliga ger bara bra respons!

12 = Finns många sätt att värma upp på!

13 = Ångmaskin öppnar både porer och fuktar halsen vid behov!

14 = Äpple är bra för halsen!

15 = Styling är viktigt som sagt!

16 = Bra produkter behövs!

17 = Det läggs ut mycket pengar i början innan det dras in!

18 = Jag ska vara delaktig i projektet och har en viktig del för att avsluta det!

19 = Itunes kan användas vi avslutande arbete!

20 = Munnen formar ord och rätt utal!

21 = Utan dessa kan man inte klara det!

22 = Mixerbord är ett måste!

23 = Viktigt verktyg för att kunna utföra projektet!

24 = I ett sådant bås ska allt ske!


Vissa listade kanske ut allt efter bara några ledtrådar och andra kanske inte gjort det än!!!
Men nu ska jag iaf berätta vad det är för hemligheter jag har hållt på ;) Jag har nämligen fått förfrågan om en ''blogglåt'' som förhoppningsvist ska bli klar nu i December och om inte så blir den klar i Januari och denna låt har även en stor del till varför jag byter bloggnamn ;)

Så om några dagar kommer min header försvinna helt för att göra plats till den nya och med det nya bloggnamnetgivetvis!!! ;) Jag är jätte spänd och hoppas det blir kanon bra :)