How dare you! 28/12

Go morgon på er readers!!! Nu är jag fixad och klar inför ny dag ;) Som ni ser har min gamla sida försvunnit men det är för vi jobbar med den nya och tills dess får ni nöja er med denna ni får och att bero på det så ska man ju byta bloggnamn!!! Kommer bli nice och kommer berätta varför jag valde detta namnet med, men inte nu för då avslöjar jag ju allt ;P
Nu blir det hemåt för att äta midda med kussarna sen ska jag nog bara slappa tror jag och imorgon drar jag till Jönköping med syrran!!! Så ska be om lite money för att kunna shoppa lite mer än nödvändigt osm ni kanske hade sagt HAHAHA!!!
Att bero på nåt helt annat så har Eric kommit till Skövde och han bor egentligen i Karlshamn eller nån stans där nere i Blekinge tror de är ett eget län iaf HAHAHA!!! Iaf han skrev att Assbecks var kasst!!! Fattar ni att jag höll på i taket jag vet någon som ska ha spö höhö ;) Aja nu måste jag dram ig ha det gottm ina små ostron tjaaaaaaaaaaaaao! ;D