I'm a evil person!

Då är jag hemma igen efter ett jobbigt men skönt pass på gymmet!!! Shit vad de var jobbigt och träffade även några bloggläsare smat min förra granne som flyttat nu dock :) Jag kände mig gör taskig när jag inte hälsade.............. Men till mitt försvar kände inte igen honom sist jag såg honom var han la typ 6 och jag 10 eller nåt xD Ja vi hade det kul och på den tiden hade jag 2 feta Marsvin Clafferi och Butterfrie (ursäkta stavningen) och ja det var pokemon namn HAHAHA!!! Tyvärr kundei nte Butterfri flyga, för jag provade :/ HAHAHA!!! Ne kan lugna er att jag inte alls gjorde de men nu måste jag iaf fixa mig så jag hinner till Kakans fest och syrran var tydligen sjuk idag så hon kunde inte följa med................... Säger att man inte ksa jobba finns bara följder för det HAHAHA!!! Aja nu måste jag bege mig öhrs mer sen tjaaaaaaaaaaaaao! ;D