Lägger ner efter nyår!

Har länge funderat på att lägga ner min blogg Itsallfake.blogg.se och har nu bestämt att göra slag i sak!!! När det nya året kommer blir det att säga hejdå till Itsallfake-bloggen och säga Hej till den ''nya'' jag startar!!!

Som sagt efter nyår kommer Itsallfake.blogg.se bli ett minne blått!!! Förhoppningsvist och ett nytt bloggnamn ska ersätta det nu varande bloggnamnet!!! Så nästa år kommer min blogg inte hete Itsallfake.blogg.se utan ............blogg.se ;)

När jag började bloggen Itsallfake var det mest att fejka den så mycket jag bara kunde................ Men allt efter tinden gick insåg jag allt mer och mer att jag lever inte nåt fejk liv utan detta är mitt riktiga liv så No more fake!!! ;) Så nu blir det att designa om en ny heder och byta bloggaddress!!!

Så försvinner från er gör jag då inte utan byter bara ny stil!!! ;)

(Men mitt måtto är fortfarande: Allt är inte alltid var det ser ut som!!! Med andra ord It's all fake!!!!)