She looks like a woman!

Sitter nu och snackar med syrran i telen!!! ska inom kort krypa till kojs för att sova och japp jag lyckades!!! Jag kommer komma i säng tidigt för engångs skull!!! Det jag dock misslyckas med är att snacka undertiden med henne................. 1 sak ska man ha klart för sig, när hon tittar på tv är det helt OMÖJLIGT att hålla en konversation med idioten!!! Jag börjar seriöst fundera på om hon är en man o_O' Hon har massaor av manliga drag och jag kan ta upp 3 av dem här! ;) Eftersom hon inte lyssnar på när jag säger dem nu ändå................ Så då säger jag det hellre till er som läser om det MOHAHAHA!!! X)

1: Hon kan inte hålla mer än 1 sak i luften
2: Hon ska alltid skylla ifrån sig
3: Hon njuter inte utav maten utan slänger i sig den

3
 Riktiga manliga tecken så antingen är ''hon'' en man eller är ''hon'' en shemail HAHAHA!!!

Btw hittade jag en jätte gammal bild som Linnea tog i sommras då vi hade gått in till Töreboda för att köpa glass Memmorys alltså<3