Thank you!

Alltså shit vad det tar tid med att färga hår eller o_O' Nu har jag suttit här hemma med Sara i snart 3 timmar eller de är de nu snart 4 xD Fy vad hemskt egentligen inget roligt liv jag har just nu iaf HAHAHA!!! Alla mina vänner runt om i lander har vart hur gulliga som helst!!! Love till er<3<3<3 Fick inbjudningar till Stockholm, Jönköping, Kristianstad, Göteborg, Skövde, Örebro, Ulricehamn och här i Hjo med nära och kära<3 Men efterosm denna veckna vart värre än förra året så kommer jag fira med släkten eftersom jag pallar inte ut och supa känner mig helt död men säger ändå ett stort tack till alla underbara människor som ville ha dit mig men tyvärr är jag för sliten för att kunna ta mig nånstan................ Men att fira med släkten är inte eller fy skam för då får jag ändå alla ställena fast betydligt närmare mig HAHAHA!!! ;) Men sOm alla vet kan mina planer ändras i sista stund så än så länge blir det trolige såhär ;)