Not good at all!

Då är man fixad och klar!!! Träningen gick som sagt hur bra som helst och håller just nu på att tinar upp en kycklingfilé :) Ska bli gott med lite mat i magen!!! Jag har med kommit underfund med att jag missat att visa kläderna jag köpte sist eller snarare för snart 2 veckor sen HAHAHA!!!! Iaf är det sjuuuuuuuuuuuuukt snögga och I just love it!!! Imorgon som sagt skulle det bli Örebro med Emma, dock vet vi inte om det kommer bli av eftersom det har dykt upp lite små hinder men förhoppningsvist blir det av och så ska jag handla lite julklappar till Daddy, Mommy och Syrran :) Att bero på det, jag köpte en Eltandborste sist och berättade det för Mommy då hon avslöjade att jag skulle fått en i Julklapp HAHAHA!!! Inte så jätte bra kanske, så hon skulle lämna tillbaka den och får se vad hon nu kan tänkas hitta på? Nu ringer kl så ska hämta den sista tvätten hörs mer sen tjaaaaaaaaaaaaaaao! ;D