I can do it!

Gokväll eller nåt, sitter nu i sängen och små cpar mig i camen HAHAHA!!! Försökte ta den minst cepiga bilden men vet inte om jag lyckades eller? Ska inom kort krypa till kojs för att få vakna upp av ett nytt härligt pass lovely<3 Jag tror jag håller på att bli ett tränings freak!!! Bra eller dåligt döm själva ;) Morgon dagen är inte planerad så lite allt möjligt kan hända :) Har lovat både Mikael, Emma och syrran att gå på bio ihop med dem, nu är det ju så att jag bara är 1 person och kan inte mer än dela upp det så vet inte hur jag ska göra riktigt knepigt läge eller hur :/ Det hade ju gått att gå allihopa om alla nu ville se samma film så därför blir det kanske Bio med Mikael imorgon (Har inte hunnit prata med honom än) Sen på Onsdag eller Torsdag blir det bio med Syrran och Emma för de kan iaf tänka sig se samma film HAHAHA!!! Aja löser det gonatt på er mina små fans!!! <3


1 Sanna:

skriven

Älskar nu din blogg lika mycket som din kropp!!!!!!!!!!!

2 Sofie

skriven

Träningen verkat ge resultat :) Gläds med dig vännen får höra av dig snart miss you! pöss <3