Jag och pansisarna! 16/11

Go morgon redaers!!! Fullt upp hela morgonen därför jag inte har hunnit blogga.................... Blev gymmet kl 08:00 på morgonen, skojar inte att jag var trött men passet gick kanon bra! ;) Jag har med kommit underfun med vad alla gamlingar gör på morgonen, de gymmar tillsammans med mig as roligt HAHAHA!!! Så jag var yngst och ända ungdomen där HAHAHA!!! Tack och lov kom det fler som ville joina mig så blev räddad eller nåt HAHAHA!!! Efter gymmet bar de hemåt fixa till sig undertiden man väntade på att V75 eller vad det heter skulle börja och ja Andreas häst sprang bra kom dock på 4 placering på grund av en annan häst kom i kapp och genade...................... Dumma hamburgare HAHAHA!!! Typ ända närkontakt med häst är när jag är på donken och beställer en Big Mac HAHAAH!!! Aja nu ska jag lyssna på musik hörs mer sen tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaao! ;D