Just try!

Alltså jag är så sjukt trött på visst folk!!! Endel verkar seriöst inte fatta att man både driver en av Västergötlands större bloggar och samtidigt försöker leva ett normalt liv!!! Så sjukt störande när folk inte kan förstå sig på det.............. Jag försöker hinna med allt och det är precis så det går men ändå missar man alltid nåt............. Det roligaste är när folk begär av mig att jag ska kunna deras liv utan till................ Man bara hallå jag har ett eget liv och det är precis så det går ihop och samt jag har mer än 1 väns liv i sånna fall att hålla koll på HAHAHA!!! Ibland undrar man verkligen hur folk tänker och resunerar o_O' Eller att folk seriöst tror man ska anpassa sig för just den, okej det går la ibland, men får man inte nåt tillbaka lägger man av liksom!!! Jag anser att man får det man förtjänar och ger!!! ;) Så lyssna på mig, försök att hinna med alla även om det inte går, men ha i bakhuvudet att alla kan inte alltid bli nöjda!!!