Löshår min nya grej!

Jag sitter seriöst och funderar på om jag ska skaffa löshår HAHAHA!!! Jag orkar inte vänta tills mitt hår ska växa ut helt och hållet....................... Alltså egentligen är det väl inte nåt särskilt fel med frissen i sig mer än att det är kort, men klart man längtar tillbaka till sitt fluff ändå HAHAHA!!! Eller som folk säger på stan den lilla igelkotten HAHAHA!!! Tycker det är riktigt sweet av dem och sen så är jag ju alltid taggad med HAHAHA!!! Får se hur jag löser det med löshåret, kanske lika bra att låta det växa ut eller?
Imorgon btw har jag massor att göra, blir dra till gymmet, sen hem, fixa sig, sen in till Skövde för att köpa lite små saker till lägenheten och inte nog med det så ska jag med och titta ut bil................ Ska jag vara helt ärlig vill jag inte ha körkortet längre eller det ville jag inte från början heller men vad gör man inte HAHAHA!!! Jag ska seriöst vara minst lika grym mot mina barn att lägga undan massa pengar på ett konto och de inte kan ta ut dem om de inte tar sitt körkort HAHAHA!!! För bilen skiter jag egentligen blankt i ;) Ne nu ska jag skriva min Hissa & Dissa lista sen blir det nana så hörs imorgon gonatt på er!


1 Anna:

skriven

NEJ JAG FÖRBJUDER DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU BEHÖVER INGET LÖSHÅR SÅ FIN ÄNDÅ :)