Proud of myself!

Snart dags för att hoppa i säng men innan dess måste ni få höra vad jag har gjort!!! Helt otroligt men jag ställde alla min flaskor hemma som egentligen skulle va menat för kvällen!!! Erkänn det är sanslöst jag vet!!!inget supande för mig denna kväll och kanske inte imorogn heller! ;) Av den enkla anledning att jag troligtvis inte kommer att komma hem HAHAHA!!! Så jag kör vit helg kanske denna helgen! ;) Så laddar jag på inför nästa helg som kommer eller kommer jag? ;D Iaf kvällen hos Jenny var trevlig blev mer filmkväll mer än fest och kanske lika bra att jagi nte tog med mig allt ändå ;) Vi såg på Smurfarna och om ni frågar mig en normal bra film om man säger så............... Inget att hoppa för men smaken är som baken aja nu ska jag bädda ner mig så hörs vi mer imorgon tjaaaaaaaaaaao! ;D