Svar på tal!

Många har reagerat på att jag skaffat mig en ny dator även kallad Mini PC och undrat varför vilket jag ska ta upp här och nu! ;)

Egentligen har jag redan en bärbardator men eftersom den är så pass stor och tung att bära med sig överallt valde jag idag för att skaffa mig en mindre variant. Vist jag tittade på Ipad 2 först men den funkade verkligen inget vidare att blogga med! Därför skaffade jag mig denna lilla plutten! ;) Egentligen var det inte heller ett planerat köp utan mer impulsiv köp och av då av den anledningen jag tog upp nyss, att det ska bli enklare för mig att blogga då jag är på resande fot! ;)
Sen trodde jag min andra dator höll på att lagga sönder därför tänkte jag så här:
Lika bra att skaffa sig en ny undertiden  den andra är lagning! ;) Nu hittade jag felet iof och kunde rätta till det!!! Men det är alltid bra att ha en reservplan och kan lugna er att den nya datorn inte gick på 13000 som den förra! ;) För jag kan faktiskt handla billigt ibland jag med HAHAHA!!!