The true hurts!

Jag kom på att jag hade glömt att berätta min skandal som höll på att hända påvägen hem HAHAHA!!!  Hjobor, Värsåsbor och Tibrobor funkar ytterst sällan ihop............ Av den enkla anledning att alla anser sig vara bättre än varandra. Iaf när vi skulle hem från Husaren var det 2 tykna Värsåsbor som stod vid buss öppningen man bara min kväll är räddad....................... NOT!!! De höll givetvis på att börja tyka och jag som är så snäll säger både ett och annat om vad jag tycker om Värsås och folket som bor där i den där snuskiga hålan HAHAHA!!! Vilket inte var uppskattat för fem öre men brydde jag mig hm........................ NEJ!!! Det slutade med att de höll käften och en av de där puckona luktade spya så sjukt äckligt!!! Men kan vara för hon spyddeHusaren och blev utslängd HAHAHA!!! Vilken losers!!! Så ser ni mig efter en fest vakta era ord annars kommer sannignen fram fortare än vad du anar! ;D