It's my game!

Kommer ni ihåg när man satt och spelade Super Mario när man var liten? Kommer ni då ihåg hur man skulle ta sig igenom alla 100 olika världar för att klara ut spelet och komma till Prinsessan, samt känna lyckan att man äntligen klara det? det gör jag iaf!

Anledningen till att jag tog upp detta exempel är för att min väg till mina pengar är densamma. Många som följde bloggen från första början vet med mig att körkortet från början var inget större intresse egentligen och många har frågat mig varför jag tar det, vilket jag ska berätta nu! ;)

Ända sedan jag var un petit gurcon hade Daddy laggt undan pengar till mig för körkortet i ett speciellt körkortskonto och även öppnat ett annat konto med övriga besparingar. Men han han var smart och låste kontot för mig. Det ända sättet för att jag skulle komma åt dem var att ta mitt körkort, så av den enkla anledningen är det egentligen till att jag tar det! ;)

Så detta är mitt lilla Mario spel.

Daddy = Den elaka spelmakaren

Körkortsläraren = Den lilla svampen som hjälper mig genom världar

Fas A, B C, Fordon och repedition 1, 2 och 3 = De olika värdarna

Slut prov och Uppkörning = Bossen

Körkortet och bilen = Prinsessan

Besparingarna = Lyckan att man äntligen klarade spelet! ;D