30 min extra!

Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig faktiskt rätt så rofylld med mitt liv!!! Jag har sällan problem och uppstår det sådanna går de alltid att lösa, har alltid nya ideér som jag vill och genomför på ett eller annat sätt =) Vilket gör mittl iv väldigt roande att bara gå runt och njuta av att se andra jobba medans man själv inte gör mer än nödvändigt förutom på gymmet dock HAHAHA!!! Iaf imorogn väntar ett fys pass på mig shit hatar det men även det måste göra right?!?!?! Skulle träna Jenny idag, men blev inte så tror hon fastnade framför tv:n så mitt nya mål är att få henne prioritera bort tv:n, vilketk an bli svårt eftersom hon följer typ 100 olika program ^^' Men skam den som ger sig, vi har bara 2 månader på oss att ta bort 15-18 kg och om det ska lyckas måste jag få henne prioritera rätt vilket även kan vara svårt ibland......................... Ska även be hennes Mamma att hjälpa till från sitt håll så träningen inte släpps hemma helt och att hon äter en nyttig kost vilket är viktigt ;)
Iaf eftersom hon inte kunde idag så får hon 1 och 30 min fys imorgon så vi får se om hon slarvar med träningen härdan efter, aja nu ska jag sitta och klura på det sista sakerna hon ska göra imorgon sen blri de nana så hörs mer imorgon gonatt på er!!! ;D