Bad moment!

Woho Daddy & Mommy älskade maten så de vart nice!!! Nu sitter jag och försöker strukturera upp min v......... Med lite tur så kanske det bara blir 3 möten och då har jag inte räknat med skivbolagets mäten............ Fast de möterna är iaf bram ycket roligare än de andra tråkiga mötena HAHAHA!!! Ska med försöka svänga förbi lill kakan i farten!!! ;) Glömde min handske och skulle vara kul att se hennes lägenhet i nyktert tillstånd HAHAHA!!! Ush vad hemskt de där lät men aja ni fattar!!! ;)
Tydligen hade jag vart värsta bitchen på festen sist eller ah lite smått iaf och de kankse inte var så konstigt eftersom en fyllokaja typ örsnapade mig ett antal gånger då vi fröskte få in människan i lägenheten........... Aja alla har la sin bad moment och det var min HAHAHA!!! Iaf ska jag hämta en handske jag glömde klantigt nog, men får träffa Kakan igen så blri nice!!! ;D