Det är inte så enkelt!

Jag vet att blogglåten har tagit sjukt lång tid och mer än vad den egentligen skulle ha gjort................... Men för er som aldrig jobbat inom musikbranschen är det såhär!!! Man kan inte spela in en låt bara sådär det är mycket fler saker som ska göras och som ännu inte är klara innan inspelningen, det ska titta stämband, ta artistnamn, förbereda en grund till hemsida, gå på möten, boka studiotid, planera inför 2013 (hemlig grej), fundering över lansering, boka plåtningar, bestämma vilket sound man ska köra, välja team, korografer och mycket annat som jag inte kommer på....................... Det är sjukt mycket saker och allt hinner man inte under bara några månader hoppas jag ni fattar!!!

Sen till USA-lanseringen det ska bli ett till möte innan det blir slag i sak och blogg-låten ska förhoppningsvist bli klar i v (vilket jag tvivlar på) men jag hoppas på det!!! Ni alla har vart så tålmodiga och även jag börjar tappa smått tålamodet och hade jag kunnat hade jag boka tid i vilken studio som helst, men det funkari nte så tyvärr.............. Sen så ska jag inte spela in låten i Habo -_-' Det sker i Göteborg, men han som äger studiorna i Göteborg, Malmö, Sthockholm, Jönköping etc har även byggt en studio i Habo och därför har jag varit där och röjt de senaste!!!