Han är tillbaks!

Shit vad skönt nu är detta träningspasset över och kan ni avslöja vad för till grej jag pysslar med eftersom bloggningen blir lite slappare och varför jag tränar som en liten idiot HAHAHA!!! Det är nämligen så att jag tagit upp min dåvarande karriär som Elitsimmare!!! Så därför går min mesta lediga tid till träning och sånt skit!!! ;) Men var inte oroliga, när jag är ledig från träningen som tex imorgon blir det fullt med mer roligare saker om man säger så HAHAHA!!! Så därför har de vart en tuff vecka för mig och som inte de vore nog......... Vi körde 50:or och jag fick tiden 35 sek!!! Seriöst det sämsta jag någonsin presterat på länge kan jag säga er och speciellt när man engång haft tiden 27 sek suger det riktigt hårt HAHAHA!!! Aja nu ska jag försöka ladda upp för när jag kommer hem har jag släkten hos oss........... Jag gillar vara med min underbara släkt men inte efter ett hårt styrkepass och på fastande mage men kan bli en upplevelse i sig right?!?!?! Aja bloggar mer sen och nu vet ni, dem föredetta Elitsimmaren är tillbaks, bara i något sämre kondis HAHAHA!!! ;D