Iller = aggressiv!

Oavsett vart jag går med Santos frågar mångao m han bits.............. Seriöst jag är så sjukt trött på dessa dumma frågor!!! Bara för att många andra illrar är mentalt störda i huvudet tack vara deras cepiga ägare betyder det inte att mina är det!!!
Det behövs inte mycket för att göra ett djur aggressivt och många av Sverigesbefolkning är väldigt duktiga på detta och de behöver knappt anstränga sig......................... Alla mina vänner hade hört dåligt saker om iller och hemska historier...............
De var livrädda för min iller vid första mötet och efter mötet med honom så hade rädslan försvunnit och vad betyder detta?!?!?! Jo att min iller inte är lika mentalt störda som alla andra Svenskas illrar!!!
Komihåg det är aldrig djurets fel om det betersig illa, den bad aldrig att få komma dit, utan det var ägaren/ägarna som tog på sig det stora ansvaret och vems fel är det då från första början?!?!?!?!