Love or not!

Shit vad jag hatar denna dagen!!! Vart stressig fram tills nu och hann äntligen fixa lite mat som tur var!!! Om ca 1 timme ska jag bege mig till Skövde för att möta upp Mommy och jag antar vi ska titta på bil nu när uppkörningen närmar sig =S Ska jag vara helt ärlig så skiter jag i bilen, jag vill knappt ha den och ville jag inte från första början heller................ Hoppas seriöst Mommy har nåt bättre i kikaren för jag pallar inte titta bil idag kan jag lugnt säga HAHAHA!!! Bilar är överskattat bara, hade de inte vart typ 100 pers på bussen hade jag aldrig haft motivet till att ta körkortet och det är så sjukt vidrigt när random persons sätter sig breve!!! Borde seriöst börja med första och andra klass så man kan få sitta ifred!!! Aja nu måste jag fixa mig + att imorgon blir det ännu värre love or NOT!!!