Mitt första analsex!

Det var när jag var 16 år och både jag och min bästa kompis var nyfikna på hur det skulle kännas att knulla en annan kille, så vi stack till ungdomsmottagningen för att skaffa kondomer också (vi ville ju inte få några könssjukdomar) och så gick vi hem till honom. Det var ju föräldrafritt.

Vi gick upp direkt till hans rum. Vi låste hans rum för att vara säkra på att ingen skulle komma in ifall vi inte hörde hans föräldrar komma tillbaks. Jag satte mig på sängen. Eftersom jag var den blygare började han närma sig mig. Han kollade på mig, jag skämdes. Han såg in i mina ögon och smekte mina läppar med sitt finger. Sedan kysste han mig svagt. Det var en konstig känsla att kyssa en kille men jag blev snabbt upphetsad. Det fanns ingen tid att förlora, jag knäppte upp mina byxor och han härmade det jag gjorde och knäppte upp sina. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg hur hård han var. Han slog till mig lätt på axeln, hans kinder lysande rosa. Det gick ganska snabbt sen, jag kommer inte ihåg så mycket.

Innan jag visste det så låg jag på magen och kände hur han ville pricka mig i analen. Jag var nervös, och spände mig. Han sa lugnande till mig att slappna av. Jag gjorde som han sa till mig. Det sved när han väl kom in och det gick segt för honom att gå in och ut men efter en tid började jag gilla det. Hans kuk masserade min g-punkt inne i analen. Jag stönade lätt, jag märkte att det gjorde honom mer upphetsad. Så han började röra sig snabbare. Det gjorde lite ont för hans kuk blev snabbt större och hårdare.

Jag fick lite panik när han sa att han skulle komma. Jag ville ju inte att han skulle komma när han var inne i mig, kondompaketen låg oöppnade precis framför mig. Jag skulle sträcka mig för att ta kondompaketet, men det verkade bara skönare för honom. Jag skyndade mig snabbt tillbaka för att försäkra mig att han inte skulle komma i mig. Jag skrek lite svagt att han inte fick komma i mig. Han sa att han inte kunde sluta och rörde sig ännu snabbare.

Denna gången gjorde det inte ont, jag släppte allting och stönade njutningsfullt. Först kände jag hur han kom i mig. Det var kletigt i mitt anus, jag kände hur sperman rann i mig. Jag kom snabbt efter honom. Min sperma landade på hans lakan som var nytvättade. Jag föll ihop med honom på liggande på min rygg. Vi var svettiga och utmattade. Det var nog det mest pinsammaste jag har gjort. Min bästa vän hade rövknullat mig och kommit i mig. Jag vet inte om jag någonsin kommer göra om det men det var inte jätteäckligt eller något sånt. Vi är dock inte bästisar längre.


Jag trodde jag skulle smälla av när jag hade läst detta inlägget!!! Jag kan säga att jag har fått en HELT ny bild av hetrosexuella killar iaf HAHAHA!!! Det absolut roligaste var att det var 2 kompisar som utförde detta och det absolut äckligaste var att jag fick flera bild på hur det skulle vara med nån av mina hetrokompisar (killar) skulle göra samma sak..................... Den bilden kunde jag levt hela mitt liv utan och nu mår jag sjukt illa!!! Så frågan är om jag kommer ens kunna somna efter detta.....................