Nothing can stop me!

Då sitter jag på tåget och har precis anlänt till Falköping och här har jag inte vart eller så HAHAHA!!! Aja det betyder iaf att det är bara 1 timme kvar tills vi är framme i Göteborg!!! Jag har med slarvat med min mat och känner mig rätt yr =( Får ta mig en Red Bull om inte annat när jag väl kommit fram och kanske halstabletter!!! ;) Ska träffa en kompis och vi ska ha lite relaxkväll/filmkväll så det blir nog jätte bra är liksom helt slut efter idag och gårdagen HAHAHA!!! Jag har med kommit på att är man Mr: Lip så får man inte bli sjuk och även om det sker så får man köra i samma tempo oavsett.................. Men det brukar alltid gå vägen, se på mig nu redan snart uppe i en toppkarier om allt går enligt planerna dvs!!! Japp bloggar mer sen när jag kommit fram hörs mer sen!!! ;D