Överskottsenergi!

Go kväll alla små fjortisar där ute i världen!!! Shit vilken underbar dag!!! Kl är snart kvart över 11 och jag är inte ett dugg trött löööööööööööööööv it!!! Kan vara för att jag inte har tränat idag och inte helt mörbulltad i kroppen med HAHAHA!!! skulle egentligen träna som vanligt men blir ingen träning fören Onsdag vilket både är bra och dåligt!!! Aja nog om det, gjorde dagens fynd på MQ hittade byxor för 499kr, okej det var inte rea men det var snygga vilket var fyndet HAHAHA!!! sen så fick jag en underbar lunchkompis så ett stort +!!! Sen så har jag tränat Jenny idag och gav igen för att hon tvinga mig till utfall då hon tränade mig sist MOHAHAHAHA!!! Jag är så ond eller ah nästan iaf ;) hon imponerade iaf på mig så det är med ett stort +!!! ;) Hm jag är fylld av energi så idag älskar jag även er haters eftersom ni ger mig pengar HAHAHA!!! Nä nu ska jag titta på alla misslyckade människor i Lyxfällan får se om jag bloggar mer sen annars hörs vi imorgon gonatt på er!!! ;D