Pleas, don't be jealous at me! 11/4

Good morning every one HAHAHA!!! Shit kom på mig själv nu ah iaf har jag engelska och ja ni ser själva vad det resulterade till HAHAHA!!! Blev en ltien kort presentation på engelska inte dåligt eller vad säger ni?!?!?! Iaf sitter jag och försöker göra en bokredovining på världens sämsta bok som jagi ntep alalde läsa HAHAHA!!!
Hur löser jag detta då?!?!?!? Ja det är min lilla secret och ni vet att jag löser alla problem på snyggt sätt liksom ;D finns inga bad thing's about me liksom HAHAHA!!!
Ne nu måste jag lsuta, Svenska, Svenska, Svenska!!!Iaf boken jag skulle ha läst heter Go Ask Alice och för att inte läst den är jag ändå rätt praud med att jag snart skrivit 1 sida!!! ;D Jag hark ommit på att folk vet att jag är bäst bara att de hatar att känna sig underlägsna vilket blir att de försöker dumförklaram ig HAHAHA!!! Älskar mina teorier asså aja nu måste jag fortsätta hörs mer sen!!! ;D