Så ska de bli!

Jag är as glad för nu har jag äntligen hittat mitt Body Butter verkligen saknat det sjuuuuuuuukt mycket!!! Råder er alla till att skaffa det är helt wonderful och I just love it!!! Iaf just nu sitter jag och tar de lugnt framför tv:n och försöker ladda upp införm orgondagen!!! Shit jag är lite smått nervös och då menar jag inte för mötet med Tv4 utan med skivbolaget!!! Farmen skiter jag la jag egentligen i, det är skivbolaget som är mest intressant och imorgon får jag vet hur det går om det inte blir inställt dvs..................... Jag bestämde mig för att gå ofixad på Söndagar därför jag inte palla visa mig och tog skydd HAHAHA!!! Fattar ni hur hemskt det är eller?!?!?! Om jag tackar ja till Farmen 2012 kommer jag intek unna platta håret!!! Det är helt sjuuuuuuukt, jag kommer typ dö eller någonting sånt, men jag har kommit på värsta awesome grejen ;) Jag kan ju rakpermanenta det ;) De kosta bara 1500 kr inte så farligt typ som en klippning och färgning =) Helt okej pris och nu ska jag titta vidare på film så hörs vi mer sen!!! ;D