Sover för lite!

Go kväll alla mina små bloggläsare!!! Ja då ska man snart krypa till sängs och imorgon blir det som sagt ner till Göteborg för att gå på möten!!! Shit vad jag längtar men ändå inte liksom HAHAHA!!! Ja som ni ser vet jagi nte när jag ska ha studio tid vilket suger eftersom jag intek an planera upp v............... Men det löser sig iaf tog jag 2 olika dar eftersom jag inte riktigt vet när det kan bli av så går hålla tummarna att de blir nån av de dagarna!!! ;)
viste ni att en människa bör sova 8 timmar varje natt för att orka en hel dag!!! Det roliga är att 8 timmar existerar inte för mig!!! Jag är glad om jag får 7 timamr om ens de................. för mig blir de oftast 4-5 timamrs sömn och ändå orkar jag med att göra allt jag gör, helt otroligt va?!?!?! Det är iaf en av anlendingarna till att jag är lite små hängig på söndagarna för då är jag ledig och får ätnligen koppla av!!! Därför kan de bli osm idag lite färre blgoginlägg för att jagi nte orkar bara så ni vet de i fortsättningen tex ;) Aja nu ska jag gå och nana för imorogn väntar en viktig dag så hörs mer sen!!! ;D