Storlansering väntar!

Woho då sitter man på tåget hem och mötet gick jätte bra!!! Tänk att en sån patetisk sak som en blogglåt kan växa sig så stor!!! Från att vara en kul grej till att bli erbjuden om lansering i andra länder!!! Ska berätta vad som har hänt, det är nämligen så att ett annat bolag vill köpa publicerings rätten till min blogglåt och kunna få den lanserad i Storbritanien, England och USA!!! Hur sjukt är inte detta?!?!?! Jag blir den första bloggaren som gör nåt sånt!!! Inte ens kissie har lyckats med detta så lite stolt är man ju!!! ;) Så om 2 v kommer jag och mitt skivbolag ha ett möte med dem, sen om jag tackar jag till dilen kan de bli storlansering för mig coolt va?!?!?! Så nu är det kanske inte bara ni som kommer veta vem Mr: Lip är!!! ;)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2535469/images/2012/pic_196609625.jpg" class="image">

1 nakencrille:

skriven

Verkar verkligen awesome!

Lycka till!

2 nakencrille

skriven

Hur har det gått med lanseringen?