Svensson asså!

Hahaha jag vet inte vad jag ska börja men aja, om ni misstolkade mitt meddelande är det inte mitt problem utan ni som verkar ha svårt att ta in fakta så buhu för er eller nåt. Precis som de står i texten kan man släta ut och det har jag gjort samt fyllt dem, men då inte med Botox.................. Sen så kan jag säga att jag inte har varken skriv eller lässvårigheter eftersom jag är en av dem som fått MVG på Nationella, däremot tycker jag att det är så sjuuuuuuukt tråkigt att sitta och rätta vad jag skriver, palla jag får ändå inget betyg i detta.................. Ni läser min blogg och min löning kommer oavsett så jag bryr mig inte så mycket om det ;D
Så till er som inte fattade det kan jag ta det igen, jag tog denna artikeln för att visa att man kan ha Botog till läpparna och inte i dem.................. Seriöst inte undra på att folks intagnings poäng blir bara lägre ju mer åren går -_-'


1 Anonym:

skriven

du skrev klart och tydligt första!!! gången att du hade botox I läpparna! kan inte släppa de för ett så pinsamt korkat uttal.. FAIL, jävla looser