Tv4 ringde upp mig!

Jag lovade som sagt berätta för big thing som hände mig tidigare idag och nu ska nu äntligen få höra vad som har hänt denna fenumenala bloggare HAHAHA!!!
Satt på tåget när jag åkte från Kakan då jag fick ett samtal från en okänt nr och frågade mig själv om jag skulle svara.................. Efter mycket om och men så svarar jag och då visade de sig att det var Tv4 som hade fått upp ögonen för ansökningen till farmen!!! Fatta vilken panik jag fått, jag som inte trodde de skulle gå igenom men varför skulle jag inte få ha rätt för engångs skull?!?!?!?
Iaf var jag väldigt tveksam till detta så de frågade om jag skulle vilja komma till Göteborg och talas vid angående detta istället. Men jag är väldigt nyfiken på vad det kan vara, så jag bokade in mötet 12:45 och detta gör att jag även hinner med mitt andra möte med Skivbolaget angående min USA lansering!!! Inte nog med detta så ligger båda mötena på en och samma plats, lite flax man har eller höhö ;D
Så på måndag blir det möte med tv4 och Skivbolaget så det blir nice!!! =D