That's the different!

Seriöst de absolut värsta som finns är egoistiska människor!!! Det finns seriöst inget värre än folk som bara tänker på sig själv och rent allmänt tjocka i huvudet av sitt eget ego!!! Serisöt värsta som finns, men ändå kan jag intel åta bli att tycka synd om dem eftersom de mår seriöst psykiskt dåligt och borde åka in på hem................ Det ända man kan göra är att titta på dem och tycka seriöst synd om dem eftersom man vet att ingen vill veta av dem eftersom de är mentalt störda ihuvudet och man pallar inte med dem...................
Folk kan tycka jag är ego men jag ligger inte på deras nivå!!! Jag är inte ens i närheten utan jag har omtanke av mina nära och sen så skänker jag en liten peng till sånna som inte har kläder!!! That's the different about us, I care about people I love and don't know!!!


Känner du igen dig tycker jag du ska ta en fundering över ditt liv!!!