Galen kväll! 29/4

Go morgon mina underbara små läsare!!! Asså kvällen var helt galen, jag skämtar inte alls!!! Träffade massa härligt folk Joline och hennes gäng, Kakan, Ida, Marcus, Jenn, Fredrik, Denise och hennes vän, Alec och hennes kompis + säker fler jag glömt och även lite bloggläsare =) Träffade en hel drös av härligt folk med adra ord och jag var där med Amanda och hennes kille, de är så söta ihop och glad för bägges skull faktiskt =')
Sen försvann dem underkvällen, men träffade som tur på Joline och gjorde kvällen med henne och de andra hon var med!!! Helt amazing!!! ;) Kvällen var galen blev massa pussar, fick läppglans, kanske passar när man är Mr: Lip vad vet jag HAHAHA!!! Folk gick runt och bar på mig och tydligen tycker folk jag är gullig när jag inte fattar alltid vad de menar HAHAHA!!! Aja tur att nån tycker de eller?!?!?! ^^'
+ att några ville ha med mig hem HAHAHA!!! Dock tackade jag Nej och gav dem en tröst puss på kinden ;) Sen när kvällen led mot sitt slut på krogen blev de bussen hem där de var förfest helt galet HAHAHA!!! Japp det var KORTFATTAT om kvällen tänk då vad ni inte fick veta då höhö ;) Nu ska jag titta tv så hörs mer sen!!! ;D
 


image description