I love puppy eyes!

Blå ögon är otroligt fina och då speciellt safirblå ögon<3 som min kompis Linnea har, sånna ögon sjukt vackra =) Men de ögon som är absolut finast i världen är bruna ögon<3 Tänk att se in i en person bruna mystiskt mörka ögon, det går knappt att beskriva!!! Jag tycker blå ögon är väldigt vackra, men de saknar 1 sak som finns i de bruna ögonen och det är personlighet!!!<3 Blå ögon ger ifrån sig en kall känsla vilket gör blå ögon väldigt vackra och sjukt sexiga!!! Men de bruna ögonen har en stjäl i sin mystiskt möra blick och man får en värmande känsla när man ser in i dessa ögon!!! Nåt de blåa ögonen inte har och de frå helt enkelt nöja sig med att de är otroligt vackra och sjukt sexiga. Bruna ögon har en Golden valps effekt sjukt fina, oskyldiga, värmande och det är svårt att slita sig ifrån dem när man väl valt att se in i dem.


Jag blir helt lost varje gång jag ser in i ens helt otroligt vackert mörka ögon<3
Det är därför jagg kallar brunögda för Puppy Eyes för mig<3<3<3