We leav different lifes!

Vi människor är olika och så kommer det nog alltid vara antar jag................ vilket även kan vara bra med iof. Ta mig tex om jag hittar skor för 699 tycker jag hittar ett fynd!!! Medans en annan som kanske hittar skor för 39-150 är ett fynd för dem. Alla är vi olika och så kan det va och alla har vi olika levnadsätt................ Vilket jag dock har svårt att förstå ibland hm.............. Klart jag kan köpa skor för 399 på Sokpunkten, jag kan men jag gör det helst inteo m ni förstår. Jag vill ha kvalité och då vet jag att man bör lägga runt 699-1500kr på skor, samt att man får bra märke och det är så jag tänker acceptera det om jag nu ska kunna acceptera era ''bra'' prioriteringar HAHAHA!!!


Skor - Vlado: Atlas | Närbild på skon


Skor - Reebok: SH Court Mid | Närbild på skon


Skor - Boxfresh: BO Swapp | Yttersidan av skon