En bra lösning!

Dåså är skolan avklarade och hade en sjukt grym start, alltid lika trevligt eller vad ska man säga?!?!?! Fick insperation att börja måla undertiden jag lyssnade ah Sötåsen minnen asså, typ det ända osm var bra med den tiden HAHAHA!!! Tänk att folk skanar den tiden, oförståligt, men det är intem in huvudverk om man inte hade ett liv innan dvs HAHAHA!!! Nu blir det till att fixa sig lite snabbt för att utifall bege sig till Skövde om jag får tag på människan dvs........................ Att folk ska ha mobiler när de ändå intek na svarai  dem, de förstår jag mig inte på asså HAHAHA!!! Man borde typ ha ett abonemang som heter Nej, kanske och absolut!!! Så vet man redan hur stor odsen är att människan ens svarar x)
För er som inte fattade ska jag göra såhär:


Nej = Svarar ytterst sällan

Kanske = Svarar ibland

Absolut= Svarar alltid


Helt sjukt bra, aja nu måste jag fixa mig, hörs snart igenm ina små pullisar =D